მიმართულება
|
1-4
ქულა
|
5-6 ქულა
|
7-8 ქულა
|
9-10 ქულა
|
კითხვა
|
არ ესმის თემის შინაარსი,
უჭირს უცხო ენაზე თემის გააზრება
|
ამოიცნობს თემას, მაგრამ
ზედაპირული ცოდნით კმაყოფილდება
|
ამოიცნობს მთავარ თემას,
აკავშირებს, მაგრამ დასკვნების გამოტანა მაინც უჭირს
|
ამოიცნობს მთავარ თემას; ამოიცნობს ტექსტის ზედაპირზე მოცემულ ფაქტობრივ ინფორმაციას;
ამოიცნობს ტექსტის სხვადასხვა ნაწილს შორის
არსებულ კავშირს და გამოაქვს სათანადო დასკვნა;
|
წერა
|
არ შეუძლია რესურსების
მოძიება, უჭირს წერილობით აზრის გადმოცემა
|
მწირი ცოდნით ცდილობს
აზრის გადმოცემას
|
შეუძლია აზრის გადმოცემა
წერილობით, თუმცა უშვებს როგორც ორთოგრაფიულ, ასევე მცირე პუნქტუაციურ შეცდომებს
|
საჭიროების შემთხვევაში, რესურსებში მოიძიებს დამატებით ინფორმაციას;
შეარჩევს ინფორმაციებსა და იდეებს; მოიფიქრებს, თუ როგორ დააკავშირებს
მათ ერთმანეთთან, ანუ შეიმუშავებს გეგმას;
|
კულტურათა დიალოგი
|
არ აინტერესებს, ვერ
აკავშირებს, ვერ ავლებს პარალელს
|
ლექსიკური მარაგის სიმცირის
გამო უჭირს აზრის გადმოცემა, თუმცა ხვდება ,რაზეა საუბარი
|
შეუძლია საკუთარი განცდების
დაფიქსირება, ავლებს პარალელებს, თუმცა, შეუძლია ანალოგიების მოძიება, თუმცა შეცდომებს
უშვებს
|
იჩენს ინტერესს ადამიანთა
განცდების, დამოკიდებულების მიმართ, ავლებს პარალელებს, პოულობს და აღნიშნავს
ანალოგიებს, განსხვავებებს საკუთარ და სხვათა სულიერ სამყაროებს შორის (განცდები, განწყობილებები,
დამოკიდებულებები);
|
უცხოური ენის პრაქტიკული
გამოყენება
|
არ ესმის ენა და აქვს
ძალიან მწირი ცოდნა, რაც ხელს უშლია აზრის დაფიქსირებაში
|
ენის მწირი ცოდნა ხელს
უშლის სრულფასოვან მუშაობაში, მაგრამ ადეკვატურია თემასთან მიმართებაში.
|
უცხოურ ენაზე განახორციელებს
სხვადასხვა ტიპის მცირე ზომის პროექტს.უშვებს შეცდომებს,
რომლებსაც თვითონ ასწორებს.
|
უცხოურ ენაზე განახორციელებს
სხვადასხვა ტიპის პროექტს. ამუშავებს
სასკოლო პროექტების ან სხვა საგანმანათლებლო მიზნის განსახორციელებლად საჭირო უცხოენოვან
წყაროებს/ტექსტებს.
|
შ ე ფ ას ე ბ ი ს ს ქ ე მ ა
კრიტერიუმები
|
1-4 ქულა
|
5 -6 ქულა
|
7 – 8 ქულა
|
9-10 ქულა
|
მოსმენა
|
ვერ გებულობს მოსმენილს, ვერ პასუხობს
|
კითხვას ვერ სვამს, ვერ ასაბუთებს საკუთარ აზრს
|
ლექსიკური მარაგი მცირეა, მაგრამ აზრს იგებს და შეუძლია დასაბუთება
|
მოსწავლეს შეუძლია შინაარსის გასაგებად სათანადო სტრატეგიების გამოყენება
(ხმის ტემბრი, ინტონაცია)
|
კითხვა
|
ასოების ამოცნობა უჭირს, აზრი ვერ გამოაქვს
|
კითხულობს უშეცდომოდ, მაგრამ უჭირს აზრის გამოტანა,
|
კითხულობს უშეცდომოდ, შეუძლია ცალკეული ფრაზებით საერთო აზრის ამოცნობა
|
მოსწავლეს შეუძლია მოსმენილი ტექსტის წაკითხვა და გაგება.
(კითხულობს ხმამაღლა, გამართულად, იცავს ინტონაციას,
|
კულტურათა დიალოგი
|
არა აქვს წარმოდგენა განსხვავებულ კულტურაზე, არ შეუძლია აზრის გამოთქმა
|
არ გააჩნია ლექსიკური მარაგი აზრის გამოსახატავად, თუმცა საკუთარი წარმოდგენა
გააჩნია განსხვავებულ კულტურაზე
|
შეუძლია პარალელების გავლება ,მაგრამ ჭირდება დახმარება აზრის სწორად
გადმოცემისას
|
მოსწავლე იჩენს ინტერესს
კულტურული განსხვავებების მიმართ.
(ავლებს პარალელებს უცხო და მშობლიურ კულტურულ და სოციოკულტურულ
კონტექსტებს შორის და პოულობს მსგავსება-განსხვავებებს)
|
No comments:
Post a Comment